دوشنبه چهاردهم بهمن ۱۳۹۲ - 10:17 - خودم -
تصاوير زير مربوط به ارائه طراحي ۲ گروه معماري ، توسط دانشجويان و هم دوره اي هاي دانشگاهي بنده مي
باشد كه به دليل
اينكه دير رسيدم فقط تونستم از تعداد معدودي عكس تهيه كنم.